Моментален број на посетители:
560
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Vozačot na 16 koj poslednata tura ja vozi okolu 16h (nazad se isklučuva),mi kažaa deka se vika Nikola,vozrasen čovek so naočari,denes me pritisna so zadnata vrata i se zakani deka sledniot pat će me smačkal.Sekogaš redovno ja otkucuvam kartata,a denes se kačiv na zadna vrata bidejći trčav da go fatam avtobusot,a vo toa vreme nema patnici za kačuvanje,pa mislejći deka će go ispuštam se kačiv na zadna vrata i togaš se obide da me pritisne so vratata.Koga izreagirav deka ne e normalen što pravi,mi se zakani deka sledniot pat ubavo će me smačka.Vozačot se odnesuva kako šerif:vozi so golema brzina;puši vo avtobusot,zboruva na telefon,okolu nego sekogaš ima nekolku ženi koi mu se "prijatelki" koi ne samo što gi vozi besplatno,tuku celosno se vnesuva vo razgovorite i voopšto ne obrnuva vnimanie dali treba nekade da zastane,dali treba da otvori sredna,zadna.Ako dozvoluvate psihički slučai da vozat avtobusi,vie ne ste javna ustanova,ne ste za rabota so luđe.Ako ne se sankcionira vozačot,i ako povtorno se obide da go napravi istoto,jas ne samo što će go tužam vozačot,tuku će ja tužam i JSP.Slučajot će bide objasnet i kaj gradonačalnikot na grad Skopje bidejći rabotam vo Gradsko Sobranie.Ovaa poplaka i da ne ja objavite će bide dokumentirana i fotokopirana.Moeto ime i prezime zaedno so poplakata će bide dostavena do gradskite odgovorni službi
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Koga e prviot 61 od transporten centar ? Na vasata oficijalna strana ( tuka ) e 5:25 vo aplikacijata JSP VO DVIZENJE e vo 5:55 ?
 
Добар ден. Ве молиме јавете се во Диспечерски центар на 3173-224. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
На 18.02.2019 во автобус со бр.7 кој тргнува од Карпош 3 во 6:45ч, се случи непријатна ситуација. Имено, патниците(група од млади ученици) кои стојат пред последната врата за излез, не дозволуваат патниците да се симнуваат од автобусот непречено. Автобусот помина неколку автобуски станици без да се отвори задната врата за излез. Веднаш реагирав кај возачот мислејки дека тој е не ја отвара вратата, истиот тој беше свесен дека причината за неотварање на вратата е намерно предизвикана од патниците(група на млади ученици) и во ниту еден момент не помисли да реагира и да ги опомене да престанат со блокирање на вратата за излез. Овој проблем трае долго време, затоа решив да ви пишам. Денес принудена бев да се симнам 5 станици подоле поради горенаведениот проблем, ве молам да се реагира како би можеле непречено да се симнуваме на посакуваните автобуски станици.
 
Добар ден. За жал, ова не е единствена ваква ситуација. Сличен проблем се случува повремено и на други линии. ЈСП Скопје нема механизам како да се справи со културата на дел од патниците. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Каде може да најдам информација за цената на чинење на билетите? Соодветното мени не прикажува ваква есенцијална информација...
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за продажба на 3174-264/локал 120 или пишете ни во инбокс на фејсбук страницата на ЈСП Скопје www.facebook.com/jspskopjee.
 
 
Pocituvani.Imam edna zabeleska sto ja zabelezuvam vo nekolku avtobusi,a se odnesuva na soferite koi si zboruvaat na mobilen telefon.Mislam deka ne e vo red so ednata raka da upravuvavolan,a so drugata si zboruva..SE VOZEV VO AVTOBUSOT BROJ 7 PRED 2 NEDELI,od Jugodrvo do Gorno lisice soferot si zboruvase na mobilen telefon vez prestan.Razbiram da e nesto itno i da vi se javat,megutoa vakvi prikazni za uspivanje mislam deka treba da gi sankcionirate.Bidejki nie kako patnici sme zagrozeni.So pocit.
 
Добар ден. Да, недозволиво е возачот да разговара за време на возењето. Возачот ќе биде санкциониран доколку имаме потврда/доказ за случајот (приложена фотографија) или дојава во моментот на возењето до Внатрешна контрола на 3174-264/локал 174.
 
 
Dali imate telefonska linija na koja moze da something prosledat poplaki of kontrola??
 
Добар ден. Поплака може да доставите до Внатрешна контрола на 3174-264/локал 174.
 
 
Pocituvani, Dali vo vikend e besplaten prevozot so avtobusite 25, 25A i 25B? Blagodaram
 
Добар ден. Да, превозот со автобусите на посочените линии е бесплатен за време на викенди и државни празници.
 
 
Здраво Имам поплака за начинот на однесување на еден ваш контролор на ден 14.02 во 17.10 мин во автобусот со број 50 кој идеше на релација Маџари - Хиподром каде што јас бев седнат на задната врата како и секогаш го извадив новчаникот да се куцам на апаратот од кондуктерот но тој ден не сакаше морав да го отворам новчаникот и да се куцам што подоцна следи пд кондуктерот да бидам "замолен" со име и презиме да му го дадам билетот да провери дали сум јас тоа (зашто му беше чудно да имам годишен билет ) од што бев засрамен и принуден да се ипонашам и да водам дијалог на негов уличен начин и да го прашам зашто ОД МЕНЕ ДА БАРА ДА ЈА ВИДЕ СЛИКАТА од што добив ОДГОВОР од негова стран тоаа му е равота јас се согласувам дека тоа му е работа но го прашав зашто а сите во автобусот кој беше преполн не им ги провери сликите само на мене од што добив одговор ТАКА САКАЛ а јас му возватив затоа што сум со трмна боја на кожа и ми прави дискриминација каде добив и закана дека ако друг пат ме виде ке ми ја поништи слободната ... Ве замолувам да си ги обучите вработените како да се однесуват и да имат најмалку средно образование и ако во иднина несшто вакво ми се случи повторно ке бидам принуден да ве тужам вас како ЈСП и кондуктерот со почит #Човек #Граѓанин #РОМ #Еднаков #НЕзаДИСКРИМИНАЦИЈА
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Zasto ne gi objavuvate poplakite sto gi pisuvame? Ili birate koi vas vi odgovaraat?
 
Добар ден. Не вршиме селекција на прашањата, поплаките...единствено, не се објавуваат/одговараат оние со навредлива содржина. Одговор на прашање/поплака се добива во зависност од времето потребно за одговор кој во одредени ситуации ги чекаме од соодветни одговорни служби. Па, така, некои прашања се одговараат за 15 мин, некои за 3 часа, некои за 3 дена...
 
 
контролри на јсп и покрај тоа што ја валидирав картичката ми пишаа казна. што можам да направам, каде да се обратам и до колку часот
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за контрола на билети на 3174-264/локал 147.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.