|

Почитувани,
Имам забелешка за шоферот на автобус бр. 57, на ден 07.03.2023 што тргна да сообраќа во 6.49 од почетната станица Козле. Такво "лудо" возење не сум доживеала. Како прво небезбедно за патниците, непочитување на сообраќајки знаци и прописи и свирење на било кој ќе му се најдеше на патот. И второ, како капаче не ни застануваше на постојките и се дереше цело време. Среќа што немаше повредени.
Ве молам да следи некаква опомена.
Шоферот беше висок, крупен човек. Ќе знаете за кого се работи според времето кога сообраќај на линијата 57.
Ви благодарам

Почитуван-а, случајот ќе биде проследен до Внатрешна контрола, истовремено и вие може да доставите пријава на vkontrola@jsp.com.mk.
|

Здраво, дали после уплата за платена казна треба да се достави некаква потврда до ЈСП (копија од уплатница)?

Почитуван-а, не, нема потреба.
Уплатата се евидентира системски.
|

Почитувани, дали картичката за бесплатен превоз за студенти може да се обнови и после нова година или мора да се обнови до 31.12?

Почитуван-а, може да се обнови кога сакате, но, се дотогаш, немате право на бесплатен превоз и покрај тоа што ги исполнувате условите.
|

Почитувани,
Онлине купив карта за 10 возења градска, преку апликацијата Скопска, но картата не ми се појавува иако парите се повлечени од сметка. Инаку ова ми е втор пат како ја користам апликацијава, првиот пат функционираше без проблем. Што треба да направам да не ми пропадне картата, односно парите?

Почитуван-а, во случајов обратете се на наменската контакт адреса наменета за сите прашања и проблеми во врска со мобилната апликација „Скопска“ apskopska@jsp.com.mk.
|

Dali bezplatnoto vozenje na penzionerite vazi i vo prigradskite linii

Почитуван-а, веројатно мислите на бесплатниот превоз за возрасни лица (жени над 62 год, мажи над 64 год), кој важи во вторник, петок, сабота и недела...
Да, тој важи за наменетата категорија на лица во посочените денови на сите линии (градски и приградски).
|

Дали за викенд и празници е бесплатно возење со автобус до средно водно

Почитуван-а, да, превозот со линиите 25, 25А и 25Б е бесплатен за сите категории на патници за време на државни празници и викенд (сабота и недела).
|

Dali noknite linii za avtobus br.5 vozat sekoj den kako sto se na raspored ili ne?

Почитувана-а, распоред/возниот ред на ноќните линии е достапен на веб страната.
|

Dali ne personalizirani te zeleni karti imaat rok? Kade se gleda rokot? I dokolku ima kade se prodolzuva

Почитуван-а, да, рокот на зелените персонализирани картички е 10 години.
Проверка на рокот може да се изврши во било кој центар за персонализација.
Такви центри има 7 и тоа на следниве локации:
- во Автокоманда, на автобуската постојка кај Шумарски/Земјоделски факултет
- во Аеродром, до ТЦ „Капитол“, во зградата на „Телекабел“
- на Бит пазар, спроти некогашен „26 јули“
- во Влае, во Порта Влае
- во центар, во Градски ѕид (во просториите на ЈСП ТУРС), во пролазот кај кафе „Корзо“
- во Карпош 2, на автобуската постојка кај Педагошки факултет
- на Транспортен центар, на терминалот на ЈСП Скопје (во автобусот)
Сите центри за персонализација работат од понеделник до сабота од 6 - 19.30 часот.
Рокот на картичките не се продолжува, туку се купува нова картичка.
|

Na koi lokacii (biletari) mozeda se izvadi nova (penzionerska)pretplatna legitimacija
Vi blavodaram

Почитуван-а, тоа може да го направите во било кој центар за персонализација.
Има седум такви центри на следниве локации:
- во Автокоманда, на автобуската постојка кај Шумарски/Земјоделски факултет
- во Аеродром, до ТЦ „Капитол“, во зградата на „Телекабел“
- на Бит пазар, спроти некогашен „26 јули“
- во Влае, во Порта Влае
- во центар, во Градски ѕид (во просториите на ЈСП ТУРС), во пролазот кај кафе „Корзо“
- во Карпош 2, на автобуската постојка кај Педагошки факултет
- на Транспортен центар, на терминалот на ЈСП Скопје (во автобусот)
Сите центри за персонализација работат од понеделник до сабота од 6 - 19.30 часот.
|

Купив билет преку телефон нс апликацијата, парите се подигнати од картица и трансакцијата е валидна но билетот не се појави во апликацијата

Почитуван-а, случајот пријавете го на apskopska@jsp.com.mk, тоа е наменската контакт адреса за пријава на проблеми, прашања и слично во врска со мобилната апликација „Скопска“.
|
|