Моментален број на посетители:
177
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Pocituvani, Iako znam deka ne odgovarate bi sakal da Vi dadam kritika cekam 7 ca od Karpos 3 za Lisice veke 30 minuti Nitu dojde taa vo 16.09minuti nitu taa vo 16.19 minuti I posle apeli upatuvate da se koristi javen prevoz. Sramota I ne prv pat vaka da pravite ako ukinuvate linii barem pisete na Vasiot sajt. Pozdrav
 
Добар ден. Линијата не е укината. Не само на посочената линија, туку речиси на сите линии изминатиов месец-два има поместување на утврдените поаѓања/пристигнувања заради секојдневните протести. ЈСП Скопје нема механизам како да го надмине посочениот проблем. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
poplaka,prvpat mi se slucuva,mlado isfrustrirano soferce vozi stotka i ne zastanuva na stanici,treba da se simneme pred OHIS i mu vikas majstore imas za izlez a toj te gleda na retrovizor se smee i ne zastanuva,imase guzva inaku ke go povlecev za usi,taka li se postapuva so stari luge mozam dedo da mu bidam,ve molam prevzemete si nesto ova da ne se povtori/avtobus sk-794vi linija 41,okolu 14;00
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
08-12-2018,сабота,автобус41,sk 794vi,трга од драчево,највероватно требало да тргне во 13:32,но бидејќе касни вози како луд и на станица трафостаница пред пинтија,четири четириесет/педесет годишни жени го молат,викаат,тропаат да застане а тој дури во пинтијан ги остави,ова дисциплинска директно,ако ви требаат сведоци може и да дојдеме во ЈСП,
 
Добар ден. Може да испратите допис на jsp1@jsp.com.mk со опис на настанот и информации(ден,време,број на гаражно возило или рег.таблица) за да соодветната служба го испита случајот.
 
 
Ве замолувам ова да не се повтори, должност на шоферите да ги отвараат сите врати, човек да не може да се симне срамота значи по ова ладно да се враќам пешки, ова е регистрацијата на афтобусот SK7493 AM
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Kade moze da pobarame za avtobusot so br 21 da go ima pocesto
 
Добар ден. Сектор за сообраќај при Град Скопје е директно одговорен за распоредот на возниот ред, па така, ве упатуваме да се обратите на посочената адреса. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Кога ќе направите 22а да има повеќе автобуси? Не се диши во нив, треба да бидат почести!
 
Добар ден. Сектор за сообраќај при Град Скопје е директно одговорен за распоредот на возниот ред, па така, ве упатуваме да се обратите на посочената адреса. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Zdravo sakam da prijavam za nekoi soferi sto vozat 19-ka. Luge sto vozat kako da se bez glava ima starci ima deca a tie vozat kako da trkat so formuli plus mmgou pati docnat i bas sega vo karpos 4 nema nikakov avtobus od 19 a trebase do sega 3 da pominaat. Edniot kaza ke odi vo garaza drugiot ni zatvora vrat samo so prst ni izvesti deka ne mozeme da se kaceme i i otide.. se srznavme 20 dusa sme tuka ve molam kontrolirajte gi
 
Добар ден. Испратете допис на jsp1@jsp.com.mk.
 
 
Kade treba da se javam za zalbi?
 
Добар ден. Може да испратите допис на jsp1@jsp.com.mk.
 
 
Zdravo,sakam da ve prasam zosto gi ukinavte nekoi od avtobusite vo utrinskiot spic na linija br.7 od Gorno Lisice.Guzvata e uzasna na nekoi patnici im se slosuva i vo tie uslovi navistina vozenjeto e nehumano , nedostoinstveno I neprijatno.Vi blagodaram za razbiranjeto i ve molam da se resi ovoj problem.
 
Добар ден. Ниту еден автобус не е укинат, инцидентно, најчесто поради дефект и слично, се случува одредено поаѓање да не се реализира. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Прашање: Зошто сеуште не може да се менува датумот на планскиот возен ред? Во оваа ситуација не може да се планира за сабота и недела. Одговор: Добар ден. Станува збор за технички проблем. До негово надминување, потребната информација за возниот ред може да ја добиете во Диспечерски центар на 3173-224. - Јас се обидов да добијам информација на посочениот број, за поаѓањата за една линија и тоа само за саботa меѓутоa добив одговор дека можат да дадат информација само за две-три поаѓања. Ве молам за информација дали треба да се јавуваме повеќекратно за да успееме да комплетираме возен ред за еден ден, или постои по практичен начин да се добие информацијата.
 
Добар ден. Уште извесен период, распоредот на возниот ред ќе може да се добие само во Диспечерски центар. За жал, поради технички можности, не постои друг начин за да ги добиете потребните информации. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.