Моментален број на посетители:
774
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Изгубив неперсонализирана (жолта) електронска картичка. Дали има во билетарниците такви картички за да се купи и колку чини?
 
Добар ден. Да, има. Неперсонализирана картичка чини 150 ден и на неа има 2 гратис возења.
 
 
Добар ден, ме интеррсира дали постои автобуска линија до скопскиот аеродром и ако има која бројка е? Благодарам
 
Добар ден. ЈСП Скопје нема автобуска линија до меѓународниот аеродром Скопје.
 
 
Добар ден, денес од н.м Мралино ваш автобус од ЈСП двокатен кој тргнува во 09-40 часот застанал на автобуската постројка пред ОУ Гоце Делчев и на малолетно дете кое поседува карта за возење за автобус им се обратил на повисок тон, нервозен и нареднички дека друг пат да се качува во автобусот кој е за ученици ......и повторно пред симнување да и го потврди истото дека нема друг пат да застанувал за нив. Иако детето уредно се симнало на автобуска постројка ..... Барам од надлежните да си превземат во врска со случајов и да ми дадат повратен одговор.... Детето кое се возело е 10 годишно и е релатвно мирно , во моментов е истрауматизирано и несака да се вози со автобус .....како последица од несовесното однесување на вашиот возач, кој без никакво право се однесувал нечовечки кон малолетни деца. Очекувам одговорност
 
Добар ден. Случајот пријавете го во внатрешна контрола на 3174-264, лок 174 или на меил vkontrola@jsp.com.mk.
 
 
Почитувани, Ве молам за информација дали може да се направи замена со нова картичка на веќе заверените месечни билети за месец Ноември бидејќи картичата на Скопска е истечена. На Вашиот сајт стои дека доколку на старата неважечка картичка има неискористени средства, во случајов заверен месечен билет дека ќе може да се префрлат системски на новата картичка. Од вработената во билетарата на Транспортен Центар(автобусот) која што додека имаше странки си разговараше на телефон(приватен разговор), бевме вратени со кратко образложение дека треба да чекаме да измине цел месец, па од наредниот да извадиме нова картичка, и покрај тоа што контролорите прават проблем. Благодарам, Поздрав
 
Добар ден. Подетално може да се информирате во Одделение за продажба на 3171-881.
 
 
Sto se slucuva dokolku ti pisat kazna a imash bilet
 
Добар ден. Казна сигурно не е пишана на уредно валидиран билет. За подетално да појасните и да се информирате, јавете се кај раководителот на линиска контрола на 072-305-987.
 
 
Добар Ден. Сакам да ве информирам дека автобусот со број 61 на ден 3.12.2019год., со редослед на тргнување во 13:00 од Транспортен Центар истиот не застана на постојките Банка на РМ-2, Ману, Бит Пазар1, Чаир Џамија, Чаир.
 
Добар ден. Случајот може да го пријавите во внатрешна контрола на 3174-264, локал 174.
 
 
Tel za poplaki ve molam
 
Добар ден. На бројот 3174-264, локал 174, во внатрешна контрола може да доставите пријава, поплака за возач. Доколку сакате да пријавите случај со линиска контрола, може да се јавите кај раководителот на 072-305-987.
 
 
Do koga soferite vo gradski ke se odnesuvaat kako kako jaybojci.Po koe pravilo avtobuska stanica e na sredna lenta.Ova se slucuva so avtobus 3 na Viddnjanska bez namera dazastane na avtobuskata .Komenyarite od tipot ako sakas kaci se cekaj ke te zemam utre bi sakala da gi prijavam Ve molam za telefonski broj Blagodaram
 
Добар ден. Случајот може да го пријавите во внатрешна контрола на 3174-264, локал 174.
 
 
Почитувани, Голема група граѓани останавме без превоз до работните места и институциите што се наоѓаат во Центар,откако ја пренасочивте линијата 15 А да не проаѓа на голем потег од постојката кај Пошта до Веро -Џамбо. Напоменуваме дека ниту една линија по булевар Илинден не поминува низ Центар, така да стануваме изолирани и дискриминирани и ускратени за едно од основните човекови права за слободно движење.Ве молиме за брза реакција да ни се врати линијата на првобитната релација. Од засегнатите граѓани
 
Добар ден. Обратете се во Сектор за сообраќај при Град Скопје, таму се директно одговорни за измени во возниот ред, промена на траси и слично.
 
 
Dali pocnaa biletite za edno vozenje?
 
Добар ден. Не, наскоро очекуваме да бидат пуштени во употреба.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.