Моментален број на посетители:
581
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Кога 63ките ќе застануваат на автобуските кај новите згради во Хиподром, поточно кај Фудбалското игралиште на Вардар? Вселени се 70 стана, тоа се поголем број на граѓани и верувам дека е потребно најитно да се активираат тие постојки!?
 
Добар ден. Очекуваме во брзо време постојката да стане функционална. Екипа на ЈСП утре планира да изврши увид на терен. Патниците навремено ќе бидат информирани кога постојката ќе биде пуштена во употреба. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Dali vie ste informirani, kako se odnesuvaat vozacite od avtobusite sto porano gi narekuvavme PRIVATNI... Koga veke se pod JSP treba da se odnesuvaat taka. Porano molea I zastanuvaa na sekoe mesto samo za da kacat patnik, I da im naplatat bilet, a sega im se slucuva da ne zastanuvaat na site postojki I plus ne gi docekuvaat site patnici da se kacat. Sepak na kraj treba site da svatite I vie vo JSP I "PRIVATNITE " avtobusi I kontrolata na JSP deka zemate plata I uzivate vo platite od nas graganite sto kupuvame pileti I sto plakame danoci. Znaete da pustate kontorla dali nekoj kupil ili ne kupil bilet, a za drugoto ne ve interesira.
 
Добар ден. Да, знаеме дека има инцидентни ситуации на непочитување на возен ред и слично од страна на приватните превозници. Може да поднесете пријава/поплака директно во Диспечерскиот центар на приватните превозници на 2602-015.
 
 
Dobar den, dali e deneska besplaten prevozod poradi zagadeniot vozduh
 
Добар ден. Не, превозот не е бесплатен. Корисниците на јавниот превоз навремено ќе бидат извесетени за бесплатен превоз како една од мерките за намалување на загадувањето.
 
 
Јсп? Срам ! Брука невидена, кога ке видам како се качува контрола во автобусот број 12п.не ми се качува, зошто јас да морам да платам билет, да вадам годишен билет и да плаќам а некои туку така цела година да се возат? Зарем контролата треба кога ке се качи да ги гушка тие што немаат болети а мене да ми вика "дечко билет", ако немам нормално ке ми пишат казна.. Брука невидена, единствено што чекам е да ми помине годишниот билет и повеќе никогаш нема да извадам билет ! Срамота !
 
Добар ден. Доколку имате поплака за контролорите, може да пријавите со конкретно посочување на контролорот(ден,линија,број на контролор), како соодветната служба би го испитала случајот и доколку утврди кршење на правилата за работа, да пoкрене соодветна дисциплинска постапка против него. Со генерални констатации, не можеме да преземеме ништо. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Cenovnikot za bileti ne e dostapen na stranicata! Koga e bide postaven kako bi mozele da se informame za cenite na poveke vidovi bileti?
 
Добар ден. Станува збор за технички проблем. За кој билет конкретно сте заинтересирани? Можете да не контактирате и на фејсбук (во инбокс) на facebook.com/jspskopjee.
 
 
Zdravo zosto nema opcija na vozen red na avtobusite za nareden den?
 
Добар ден. Станува збор за технички проблем. Во меѓувреме, дури проблемот биде отстранет, потребната информација за возниот ред може да ја добиете во Диспечерски центар на 3173-224. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Kako da se registriram da platam so telefon
 
Добар ден. За да можете да купувате билети, потребно е претходно да ја активирате услугата. За активација пратете SMS со текст „START" на бројот 14 11 14, активацијата е бесплатна. Ќе добиете SMS-порака како потврда за успешна активација на услугата. Чекори за купување билет со мобилен: Завртете на бројот 185 и приближете го телефонот до апаратот (валидаторот) во автобусот. Апаратот ќе ве регистрира – при успешно купување ќе добиете звучна и светлосна сигнализација од валидаторот. Ќе добиете SMS-порака како потврда за успешно купување на билетот. Чувајте ја SMS-пораката до крајот на возењето. Цената на дневниот билет за едно возење е 40 денари, а на ноќниот билет е 50 денари. Корисен совет: Откако ќе го завртите бројот 185, ви препорачуваме телефонот да го приближите што поблиску до апаратот (валидаторот) во автобусот, а звукот на телефонот да ви биде поставен на максимум, за да може апаратот полесно да го регистрира звукот/повикот, поради можна бучава во автобусот.
 
 
Почитувани, Дали вие во ЈСП знаете какви се шофери вработувате и дали тие одговараат на условите за работното место ШОФЕР???? Или само да дише и да знае да вози, а другото небитно!!! ОГРОМЕН СРАМ ЗА ВАС! И ОГРОМНА ПОПЛАКА ЗА ВАС!!!!! Денес на 19.11.2018 во 17:47 шоферот што го возеше автобусот бр. 5 накај Дексион беше скроз ЛУДАЧИШТЕ! НЕРВОЗНО ЛУДАЧИШТЕ да потенцирам!!!.. возеше како да беше на трки, кочеше нагло кај стигне, свиреше по коли и беше екстремно нервозен!! Јас како патник бев психички и физички измалтретирана. Имено додека он кочеше како ИДИОТ за да застане, дечкото што се симнуваше од вториот спрат, од неговото НАГЛО КОЧЕЊЕ ќе се утепаше и мораше да се фати за мојата глава и притоа ме удри силно по глава !!!!! ЌЕ ВЕ ЗАМОЛАМ ДА СИ ПРИМЕНЕТЕ ДИСЦИПЛИНСКИ МЕРКИ КОИ ЌЕ ЈА НАМАЛАТ ТАА НЕРВОЗА КАЈ ВОЗАЧОТ БИДЕЈЌИ СЕПАК ВОЗИ ПАТНИЦИ А НЕ КОМПИРИ ДА МУ СЕ НЕВИДИ.ВЕЧНА БИЛА МАКЕДОНИЈА И АКО ВАКВИ ВОЗАЧИ НЕ "ВОЗАТ" ДО ЕВРОПСКА УНИЈА УШТЕ ПРЕД ГРАНИЦА ЌЕ ЗАГИНЕМЕ. ПОЗДРАВ.
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
pocituvani sakam da prijavam deka broj 63b od marino do tr.centar nautro vo7.00 casot do soferot sekoe utro zastanuva patnik i postojano razvgovara so soferot i toa na cel glas mn e bucen ina patnicite im smeta a da ne zborime za soferot koj isto mu pravi muabet inee skoncentriran na vozenjeto, pa zatoa vozi poleka ve molime da prezemeto nesto blagodaram,
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Зошто на веб страната не ви работи опцијата за избирање на датум? Секогаш кога ми е потребно да видам каков е распоредот за наредниот ден мора да чекам до 12 навечер за да зе промени датумот и да се прикаже распоредот за другиот ден. Ова се случува веќе долг период и е многу голем проблем.
 
Добар ден. Станува збор за технички проблем. Во меѓувреме, дури проблемот биде отстранет, потребната информација за возниот ред може да ја добиете во Диспечерски центар на 3173-224. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.