Моментален број на посетители:
524
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Vozniot red na brojot 61 ne vi e celosen{ovoj vozen red vi e samo na jsp} , fali vozniot red od privatniot avtobus sto se obrakaat na ovoj broj,,kade moze da go najdam?
 
Добар ден. Во преглед на возниот ред се поставени сите термини на поаѓање, и на возилата на ЈСП и на приватните превозници.
 
 
Zdravo me interesira dali JSP planira pusti linija koja sekojdnevno bi pominuvala po ul Boris Sarafof (Gorce Petrov), sega koga ulucata e prosirena postoi realna moznost za toa, a i cesto se prenasocuvaat avtobusi po istata pozz
 
Добар ден. Директно одговорни по ова прашање се од Сектор за сообраќај при Град Скопје, од тие причини, ве молиме обратете се на посочената адреса. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Zdravo prasanje dali moze avtobusot 53 sto trgnuva od banja 21:40 da trgnuva 21:10 kako sto bilo porano ili kaj da se obratime Vi blagodaram od napred
 
Добар ден. Во случајов, треба да се обратите во Сектор за сообраќај при Град Скопје, таму се директно одговорни за корекција на возен ред, воведување на нови линии и слично. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Добро утро едно прашање дали автобусот на автобуската линија бр.32 треба да застане на секоја автобуска постојка на партизанска или како ќе му текне на шоферот
 
Добар ден. Периодов, со оглед на градежни активности на повеќе сообраќајници низ градов, во одредени временски периоди има изменет режим на сообраќање на јавниот превоз, па така и не сите автобуски постојки се во функција. Посочениот конкретен случај можеби се должи на наведената ситуација... Неопходно е да посочите датум/време на случајот, како истиот би се проверил, дали возачот не застанал по насока дадена од Диспечерски центар или не.
 
 
Dobar den.Pred nekoj den so telefon kupiv dva bileti,so toa sto dva pati vrtev na 185 i isto dva pati telefonot go dobliziv na aparatot za validiranje i dobiv dve poraki so po 40 denari. Kontrolorot za ednoto lice mi napisa kazna.Molam da me upatite kako da postapam.Dali da ja platam kaznata,ili da se obratam nekade kaj vas so dokaz deka na toa vreme imam plateno dva bileti.Se nadevam deka ke mi odgovorite za da mozam da go resam ovoj problem, za da ne baram sudska razvrska.
 
Добар ден. Со еден мобилен број, може да се купи/валидира еден билет. Дали и како треба да постапите во посочената ситуација, информацја/насока може да добиете во Одделение за контрола на билети на 3174-264, локал 146 или 147.
 
 
дали има некое место во гтц каде да се надоплни картица за автобус и каде се наоѓа и доколку нема дали може да има поздрав
 
Добар ден. Да, во подрумот на ГТЦ има билетарница на ЈСП Скопје. Работи секој ден од 6 до 19.30 часот и во сабота од 7 до 19.30 часот.
 
 
Dobar den Bi ve zamolila da bidete ljubezni da mi odgovorite. Dali vonrednite studenti moze da koristat besplatni bileti od jsp,i ako ne kade bi mozele da se pozalime? Pozz.
 
Добар ден. Вонредните студенти немаат право на бесплатен билет. Согласно одлуката на Советот на Град Скопје, меѓудругите, право на бесплатен превоз имаат редовните студенти на некој од државните универзитети. Зошто е така, информирајте се во Град Скопје.
 
 
Здраво, каде може да се упатам, затоа што мислам дека неразумно денес ми е испишана казна од 1000 денари? И дали ке може на истото место заедно да ги проследиме безбедносните камери? Бидејки мислам дека станува збор за неспоразум.
 
Добар ден. Во случајов може да се информирате во одделение за контрола на билети на 3174-264, локал 146 или 147.
 
 
Dobar den i pozdrav do site vraboteni na JSP. Bidejki ima nekoe vreme za koe se razgovara i planira okolu doplonuvanje na SKOPSKA Po Elektronski Pat, Dali imate soznanie koga bi trebalo da pocne da funkcionira uslugata?
 
Добар ден. Постапката е во тек. Согласно договорот со органот на кој му е доверен јавниот оглас, се очекува имплементацијата да започне на есен.
 
 
Имам поплака во врска со некористењето на клима уредите во летниот период. Конкретно станува збор за линија со број 23 каде во најжешкиот период од денот околу 16:00 часот внатре е неподносливо а доколку некој од патниците реагира, најчесто односот од страна на возачите е дрзок и во смисол дека ако на некој не му одговара да не се вози. Зарем нема правила во однос на користењето на клима уредите?
 
Добар ден. ЈСП Скопје нема никаква одговорност, ниту пак, ингеренции за состојбата на возилата на приватните превозници. Во случајов може да се информирате/реагирате во Диспечерскиот центар на приватните превозници на 2602-015, како и во Град Скопје. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.