Моментален број на посетители:
616
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Dobro kako si zemaat za pravo kontrolorite da go stopiraat avtobusot za da izvršat kontrola. Jugje na rabota odime, vie sigurno nema da me opravdate pred šefot zošto kasnam. Ve zamoluvam da prevzemete soodvetni merki!!!
 
Добар ден. Во случајов, станува збор за вонредни акции (контроли) на линиската контрола. Процедурата налага застанување на автобусот на постојката на која влегува контролата. Влегуваат по 4 контролори. Проверката на билетите трае не повеќе од 5 мин. Патниците кои се затекнуваат без уреден билет, се симнуваат од возилото. Акциите се вршат на сите линии, односно поделени се во четири зони, по два до три пати во месецот.
 
 
Од колку години се плаќа за превоз
 
Добар ден. Лицата со полни 7 години треба да поседуваат билет.
 
 
Добар ден, утрово при качување во автобус картичката СКОПСКА за студент не функционираше како да е невалидни. Ме интересира што треба да направам. Благодарам на разбирањето
 
Добар ден. Постојат неколку причини:истечена картичка, оштетена картичка, моментална системска грешка... За да се утврди причината, потребно е картичката да се провери во систем преку бројот на картичката, а тоа може да го направите во некој од центрите за персонализација или во Дирекцијата на ЈСП.
 
 
Здраво. Би сакала да се пожалам од возачот на линија 55П Т. Центар-с. Арачиново кој возеше денес, 11.11.2019 автобус кој тргаше во 19 часот и 9 минути од Тр. Центар. Јас го чекав автобусот на станицата кај Меркур, каде возачот застана, но не отвори врата иако виде дека патниците сакаат да се качат во автобусот. Ова не е прв ваков случај, и постојано се рсботи за истиот возач.
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Истовремено, и вие може да доставите пријава до Внатрешна контрола на 3174-264, лок 174 или на меил vkontrola@jsp.com.mk.
 
 
Здраво, Ѕвонам на 3171881, Одделот за продажба или како ви се вика, за информација, ама никој не се јавува. Сакам да прашам која е постапката за добивање на нова персонализирана картичка за студенти, оти тековната ми е украдена со другите лични документи? Има слично прашање подолу, и сте го упатиле на наведениот телефонски број, затоа и ѕвонев, ама ѕвони слободно и никој не се јавува.
 
Добар ден. Постапката е иста, како и првиот пат кога сте ја ваделе веќе украдената. Потребна ви е потврда од факултет за редовен студент, индекс на увид и 200 ден за „Скопска“. Во случајов единствено нема повторно да ве сликаат, бидејќи фотографија има во систем. Процедурата се врши во некој од центрите за персонализација.
 
 
Zdravo ucenik sum vo sredno i kartickata mi se skrsi,mi dadoa potvrda od uciliste kade mozam da ja smenam?
 
Добар ден. Појдете во некој од центрите за персонализација. За новата картичка ќе треба да платите 200 ден.
 
 
Сакав да прашам во врска со студентска слободна имам изведено пред година дена и ја продолжив нели кон крајот на декември сега дали треба повторно кон крајот на декември да се продолжи бидејки нели кога ке се куцне пишува до 31.12.2019,или треба сега нешто?
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за продажба на 3171-881.
 
 
Dobar den, student sum na master, znaci post diplomski ciklus na studii. Dali imam uste pravo na besplaten prevoz soodvetno so Skopska karticka se razbira?
 
Добар ден. Не, немате право. Бесплатниот превоз важи за додипломски студии.
 
 
Здраво. Дали на студенти запишани на магистерски на државен факултет им следи бесплатен јавен превоз? Фала.
 
Добар ден. Не им следува. Бесплатениот превоз важи за редовни студенти на државен факултет запишани на додилпомски студии.
 
 
Ја изгубив студентската картичка за ЈСП, а претходно кога проверував за важност ми кажаа дека (изгубената) картичка ми важи до 20.01.2020. Сега кога ќе сакам да извадам нова студентска картичка (со потврда за редовен студент и индекс созапишан зимски семестар), важењето на новата картичка ќе биде до 20.01 или ќе си има важност од моментот на издавање до следната година?? Ви благодарам
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за продажба на 3171-881.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.