Моментален број на посетители:
92
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Ајде по втор пат бидејќи на истово прашање од вчера сеуште нема одговор ниту е постирано. КОГА планирате да ги поправите или смените инфо таблите, кои покажуваат време на пристигање на автобусите, кои со месеци не работат, во двата правци на постројките кај олимписки??????
 
Почитуван-а, соодветната служба во секое време има увид во состојбата на сите поставени инфо табли на постојките. Веќе се работи на отстранување на дефектот на инфо таблата на постојката Југодрво и очекуваме дека од понеделник ќе биде во функција. Дефектот на инфо таблата на постојката на Олимписки базен е од поголеми размери и неговото отстранување не зависи само од ЈСП Скопје. Остварен е контакт со другите субјекти, кои треба да се вклучат во надминување на проблемот. Засега, немаме добиено повратна информација кога посочената инфо табла ќе проработи.
 
 
Почитувани, во врска со вашата автобуска линија 18А не е прв пат да има проблем при наплаќањето на билет со картичките кои се надополнуваат, односно со надополнета картичка на која имам уште 6 возења при куцање за наплата пишува надополнтете ја картичката, овој проблем лично јас како корисник на ЈСП со автобусот со број 18А го имам некаде повеќе од 4 месеци. Утрово на пример 25.11.2020 во 08 ЧАСОТ И 19 МИНУТИ морав да наплатам билет со телефонот и покрај тоа што имам возења на картичката, претходните пати, шоферот најверојатно информиран за проблемот кој го има апаратот го гасеше автобусот и го рестартираше апаратот па се куцавме (патниците кои се со надополнети билети на картичка) како што напоменав и погоре билетите годишни и со телефон поминуваа на наплата. Ве молам реагирајте и извршете проверка, зошто мислам дека е крајно непрофесинално И НЕКОРЕКТНО ДА НАПЛАЌАМЕ БИЛЕТ ОД 40 ДЕНАРИ , А ДА ИМАМЕ КАРТИЧА НАДОПОЛНЕТА СО ВОЗЕЊА. И уште нешто ме интересира ако не се куцам бидејќи апаратот не ми наплаќа, а имам возења на картичата , а во автобусот влезе контрола за проверка на билети,кој би бил казнет јас зошто не ми го куцало билетот а имам возења или шоферот кој е должен да го среди тоа??????? ВЕ МОЛАМ РЕГАИРАЈТЕ ШТО ПОСКОРО. ГО ПОСТИРАМ ОВДЕ ЗОШТО НЕМОЖАМ ДА НАЈДАМ КОНТАКТ НИТУ ТЕЛЕФОНИ
 
Почитуван-а, случајот веднаш ќе биде проследен до соодветната служба. Инаку, секој возач и соодветна служба има обврска секојдневно пред вклучување на возилото во сообраќај да ја провери неговата исправност во секој поглед, вклучувајќи го и валидаторот. Со оглед на тоа дека велите 4 месеци има проблем со валидаторот, навистина, ситуацијата е нејасна зошто до сега не е реагирано, доколку е така како што посочувате... Во секој случај, ви благодариме на укажувањето. П.С.Освен овде, како и преку контакт телефоните и ел.адреси поставени на веб страницата, за вакви и слични ситуации може да не контактирате и преку порака на нашата фејсбук страница.
 
 
Добро утро, ме интересира во однос на поплаките каде можам да се обратам, пости контакт телефон, или едниствено овде можам да напишам?
 
Почитуван-а, овде, на веб страницата во делот контакт информации има контакт телефони и електронски адреси на повеќе одделенија. Може да пишете порака и на нашата фејсбук страница.
 
 
Procedura za izguben ili osteten ucenicki bilet
 
Почитуван-а, доколку мислите дека можеби билетот е изгубен, па најден во наше возило, може да го пријавите во службата „Изгубено-најдено“ на 3122-634 и доколку истиот е таму, ќе ви биде вратен. Доколку сакате да извадите нов/дупликат, ќе треба да појдете во некој од центрите за персонализација. Притоа, ќе треба да се достави изјава од родител за изгубен билет заверена на нотар, потврда од училиште и ќе треба да платите 200 ден за нова „Скопска“.
 
 
Почитувани, сакам да ве известам дека ќерка ми во текот на вчерашниот ден 24.11. 2020 со телефон си платила билет, но во третиот обид дури телефонот се конектирал и во исти момент и се одземени пари за 3 билети по 40 ден. Во точно 15.20 мин. Каде да се жалиме?
 
Почитуван-а, обратете се во Одделение за продажба на 3171-881.
 
 
Od koga moze da se prodolzat studentskite-godisni karticki?
 
Почитуван-а, посочениот билет веќе може да се продолжи. Повелете детали на линкот http://www.jsp.com.mk/vest.aspx?vest=1731
 
 
zdravo, bi sakal da prasam dali raboti zicarata ?
 
Почитуван-а, жичарницата, како и трите автобуски линии до Средно Водно (25, 25А и 25Б), сѐ уште не се во функција. За сите измени, како и досега, ЈСП Скопје навремено ќе ја информира јавноста.
 
 
Dali avtobusite do sredno vodno se vo funkcija
 
Почитуван-а, линиите 25, 25А и 25Б, кои сообраќаат до Средно Водно, се уште не се во функција. За сите измени ви јавниот превоз, како и досега, ЈСП Скопје навремено ќе ја информира јавноста.
 
 
Дали сообраќаат ноќните линии?
 
Почитуван-а, ноќните линии се уште не се во функција. За сите измени во јавниот превоз, како и досега, ЈСП Скопје навремено ќе ја информира јавноста.
 
 
Zdravo, dali e potrebna potvrda za redoven student pri prodolzuvanje na studentski bilet, ili dovolen e samo indeks?
 
Почитуван-а, да, потребна е потврда. На линкот http://www.jsp.com.mk/vest.aspx?vest=1732 е детално појаснето.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.